Buradasın Ankara Psikolog » Cinsel Yaşam » İlginç Seks Kazaları

İlginç Seks Kazaları

Yılda bir insan ortalama 112 defa seks yapıyor ve bunun 3’te birinde çeşitli kazalar geçiriyor. Ne kadar tehlikeli yerlerde seks yapıldığını görünce bu kazaların şaşırtıcı olmadığını göreceksiniz.

• Dünyada yer yıl 240 milyon insan seks yapıyor.
  • Bir insan hayatı boyunca ortalama 5 bin 100 defa seks yapıyor.
  • Her yıl seks sırasında insanların %33’ü yaralanıyor.

En Sık Karşılaşılan Yaralanmalar

sek 1

En Tehlikeli 10 Bölge

seks2

En Sık Kırılan Eşyalar

seks 3

Ve Bazı Hikâyeler

seks 4Genç bir çift, çiftlerden birinin babaannesi evde yokken onun evine gitmeye karar verirler. Buldukları ve yağ olduklarını düşündükleri bir tüp şişeyi alırlar ve kullanırlar. Ne yazık ki tüpteki şey
nitrogliserindir- kan basıncında ölümcül derecede düşüşe yol açan bir kalp ilacı- Kendilerine geldiklerinde çevrelerinde oksijen maskeleri ve serumlar vardır.

seks 5Bir hasta doktora karın ağrısı şikâyetiyle gider ama daha sonra karnının ağrımadığını itiraf eder. Saatler önce kadın mikrodalgada dondurulmuş bir sosisi ısıttıktan sonra seks oyuncağı olarak kullanmıştır. Ama ısıtılan sosis yumuşamış ve kadının içindeyken kırılmış ve orada kalmıştır.

seks 6Adamın birine kız arkadaşı seks sırasında kullanmak için elastik top almıştır ve adamın arkasına yerleştirmiştir. Fakat top içeri çok fazla kaçmıştır ve her ikisi de çıkaramamışlardır. Doktora gitmeye utanan çift eve doktor çağırmışlar. Doktor tam kapıdan içeri girerken öksürmeye başlayan adamın arkasından çıkan top sekerek, gelen doktorun başına çarpmıştır.