Buradasın Ankara Psikolog » Yaşam » Hastalıklarına Rağmen Hayallerinden Vazgeçmeyen Çocuklar

Hastalıklarına Rağmen Hayallerinden Vazgeçmeyen Çocuklar

Fotoğrafçı bir babanın nadir bir hastalığa sahip oğlunu fotoğraflamasıyla ortaya çıkan bir proje “Rare Project”. Ender görülen hastalıklara sahip olsalar da çocukların hala çocuk olduğunu, heveslendikleri, sevdikleri şeyler olduğunu dünyaya duyurmayı hedefleyen bir proje. İşte bu projedeki çocuklardan birkaçı:

Matthew’un en büyük tutkusu futbol.

1

Crouzon Sendromu isimli bir hastalığı ve bir tane koklear implantı(bir tür işitme cihazı) var.

Elizabeth dans etmeyi çok seviyor ve kısa bir süre önce bale dersleri almaya başladı.

2

23 haftalıkken doğan Elizabeth doğduğunda yaklaşık 600 gramdı. 3 ay sonra hidrosefali tanısı aldı.

Tony günün birinde Manchester United forması giymeyi düşlüyor.

3

Tony’nin Spina Bifida isimli bir omurga hastalığı var.

April tanıştığı herkesi kendine hayran bırakan minik bir kız. Arkadaş canlısı April’i sevmemek imkansız.

4

April’in hastalığı Hurler Sendromu.

Grace Disney’le alakalı her şeye bayılıyor özellikle de Mickey Mouse’a.

5

Grace’te görülen tıbbi durumlar; sakral agenezi, kalp mırıltısı, yanlış dalak konumu.

Heidi sinemaya gitmeyi, dışarda yemek yemeyi, makyaj yapmayı, oje sürmeyi ve Disney prensesleri gibi giyinmeyi çok seviyor. Ayrıca hayvanlara karşı çok sevgi dolu.

6

Heidi’nin Ehler-Danlos isimli bir hastalığı var.

Faith, çok sevecen, eğlenceli, konuşkan ve iyi bir espri anlayışı olan 14 yaşında bir genç kız.

7

Faith, WAGR Sendromu isimli bir kromozom bozukluğuna sahip.